SI COMEL N KACAK SY ??

Tuesday 10 January 2012

0
Komen

cLash !! (terbaik tok kau n ak)

Hello ? yeahhhh :D aku bebas sekarang . setelah lama bergadoh , akhirnya keputusan telah di buat iaitu buat hal masing-2 . itu adalah keputusan yang terbaik untuk kau kan ? ala , kau pon bukanya hamak sangat dengan aku kan ? weyy ==' ramai lagi pompan yang baik dari aku . so , kau couple jela dengan pompan-2 tuw . tak payah lah nak fikir pasal aku lagi . buang masa kau je kan ? aku pon , TERpaksa lupakkan kenangan pahit and manis kita . tanpa kau pon insyallah aku bole hidup . family aku pon banyak bagi aku semangat setelah keputusan ini di buat . n bia jela blog nieyh hny utk kenangan saje2 .. by2 cyunk :)

p/s : PANGGILAN MOK , RINDU DGN PAGGILAN TUWH ...





suke ? LIKE jer :)

0 orang nak tahu RAHSIA ekyn:

Post a Comment

ASSALAMMUALAIKUM..
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi larh ! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright@segala yang tercatat diatas semuanya Hak Milik AdiKiN N AiZaD