SI COMEL N KACAK SY ??

Wednesday 7 September 2011

0
Komen

maapkan


menanges dan terus menangges . itu lhaa aku bile mengalami kesedihan . mungkin bagi korang aku nyh insan yang lemah . yes , memang aku lemah ! aku tak sekuat korang ! aku mudah putus asa . maapkan aku sebab aku semua nyh terjadi . tade niat aku nak tinggalkan kau . memang aku sayang kau . tapi , disebabkan aku . aku yang terlalu mengikutkan perasaan marah aku nyh . MAAF , aku tak sengaja . aku tak pandai menghargai kau sebagai seseorang yang menyayangi aku . thanks sebab penah buat aku bahagia wlaupun aku yang telah musnahkan semua tuu . aku pun tak sangka aku akan buat bende yang paling takut aku buat . aku takut aku tinggalkan kau . tapi aku buat jugak kn ? bodoh kn aku . kau tahu tak semua yang kite impikan , semuanya terlaksana . tapi macam kau cakap kite mampu mempertahankannya . bagaimana ? mana mungkin kita dapat ulang semula masa yang dah berlaku untuk memperbaikinya kesilapan kite . sungguh berat untuk aku yang lemah nyh nak pertahankan semuanya aku lakukan tuu . tape lhaaa , biar lhaa aku tanggung semua nyh . sebab nyh pilihan aku . insyaallah , aku pasti boleh tanpa kau . wlaupun melupakan kau adalah sesuatu yang amat sukar dan mustahil bagi aku . aku dekat sini hanya mampu mendoakan kebahagiaan dan kesihatan kau . jika kau bahagia , bahagia lhaa aku . sekali lagi aku berterima kaseh dekat kau sebab telah bukak pintu hati aku untuk menyayangi kau . dan kau sudaa tutup semula pintu hati aku nyh untukk tidak menerima orang lain .


suke ? LIKE jer :)

0 orang nak tahu RAHSIA ekyn:

Post a Comment

ASSALAMMUALAIKUM..
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi larh ! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright@segala yang tercatat diatas semuanya Hak Milik AdiKiN N AiZaD